50 timmar sen sovning sist

Skoja inte att jag känner mig full som en kastrull! Jag har nu varit vaken i ungefär 55 timmar i sträck, mycket mycket omysigt. Huvudet spränger, jag skelar med ögonen och tackar Gud för att kaffe finns. Jag har jobbat, och nej, jag är kanske inte världsmästare på att sova borta eller när jag är upphiad för nånting, tillexempel ett helt nytt jobb jag blir utskickad till.
Men det gick bra, farbror O är trevlig och verkade nöjd. Nu ska jag sätta på ett par kannor till kaffe och plocka i och ur diskmaskinen, sen kanske man skulle ta och hänga sig lite tvätt. Pappa och K kommer alldeles strax med ett till vedlass och då tänker jag inte låte Rickard lassa av allt själv. Herrgud, han kan int eslita ut sig totalt.
Kan jag spränga 60 timmars barriären tror ni?
Jag kan uppdatera lite senare, om det är nån stackars krake som är intresserad av mitt liv, mer än jag. :)
Äh, roger säger vi!

Kommentarer
Postat av: micaela

skit i veden, gå och lägg dej!

2009-07-19 @ 15:27:34
URL: http://msquinn.blogg.se/
Postat av: Therese såklart

Tycker du som jag?

Gå in på min blogg och kolla vettja=)

2009-07-20 @ 04:57:09
URL: http://hellomotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0