Ostkrok och tonfisk

Jag har nyss ätit lyxlunch, tonfik och ris med dressing, det var inte illa pinkat av mig!
Jag tog en sovmorgon idag, det var så himla skönt att sova ut riktigt ordentligt, särskilt eftersom att jag inte kommer kunna göra de i helgen då jag jobbar fredag och söndag. Lönen kommer in på fredag, fantastiskt skön känsla att veta att jag kan ta och köpa papper till inbjudningskorten och sen kolla på ringen jag vill ha. Imorgon ska jag boka kyrkan.
Min blivande man sover som en ostkrok! Inatt somnade han långt före mig, hundarna låg längst ut på andra kanten och ändå, så får jag ungefär en decimeter av dubbelsängen att sova på. Mycket irriterad, tillslut böt jag sida, men vad händer? Jo, självklart så kommer han väl ditåt istället. Visst det är mysigt, men jag vill sova!
Men, jag älskar honom minst lika mycket idag ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0