Bokning!

Nu är kyrkan bokad och klar! Dessutom har vi sån himla tur att prästen som egentligen har semester då ville ställa upp och viga oss ändå! Jag vart så himla glad!
Checklistan blir mindre och mindre och har jag tur så kommer jag kanske kunna vara ganska lugn sista månaden istället för att gå på i 1000 varv per minut och stressa.
Det fixar sig alltid.
Egentligen hade jag velat ut till Jelken och åkt skridskor med Lindebergarna idag, men jag är lite sjuk, Rickard är vråldålig och det skulle behövas plockas lite med tvätten här hemma.
Sen göra låda tills imorgon. Ja, lite skryt kan jag få plats med, antagligen ska jag ut och äta med jobbet imorgon, på Broken Dreams. Har aldrig vart där förut, men härt att de är bra och dessutom GRATIS! Eller, jag får ju betalt dessutom. Mohaha. Ibland lever livet lite bättre än andra gånger!

Kommentarer
Postat av: micaela

jo nu när jag tröck på f5 vart de bättre haha, fattar inte hur du kommit såhär långt jag blir helt yr av alla koder :) ikväll är de dags! me happy :)

2009-01-22 @ 13:25:43
URL: http://msquinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0