Utmaning

Regler:

1. Länka till den som har taggat dig                 

2. Berätta sju sanningar om dig själv

3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg

4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, sà att de vet om utmaningen.



1 . http://www.michellesmamma.bloggagratis.se
2  .7 sanningar:

1. Jag Tänker på min mamma varje dag


2. Jag skulle gärna göra om gymnasiet


3. Jag ÄLSKAR rödhåriga människor och vill ha rödhåriga barn


4. Jag tror på karma, man får vad man förtjänar


5. Jag har aldrig någonsin testat droger


6. Jag hatar Pepparrot och får ångest om jag känner lukten


7. Jag tror på Gud.

Jag har inga att utmana då jag ser att ala redan är utmanade:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0