Å maj gadd

Jag är rackarns rackarns trött. Vi har hafy Frans här och vart ute i skogen hela dagen. Jag är heeeelt färdig! Tack gud (eller Per) för att mitt skift vart bortbytt så jag tar tisdag istället för måndag. En till Sovmorgon:) Inte dumt alls!
Jag måste verkligen googla till nån sida där dom säljer papper så jag kan skriva ut alla inbjudningskort. Det måste bli färdigt innan alla fixar semester "fel" vecka!
Klänningen är upphängd hos svärmor och svärmoster har lovat att hjälpa mig att sy in den och sen så ska jag hitta på nån bra idé hur jag ska få in lite gult på den.
Någon som har någon idé?
Oh, Beck ikväll, sen supermys med Rickard som ska upp på förmiddagsjobb imorgon. Stackars liten!

Kommentarer
Postat av: Therésa

Ett gult sidenband kanske som kan knytas runt eller bakpå någonstans?

2009-02-03 @ 19:43:34
URL: http://storstadslantis.blogg.se/
Postat av: Therésa

Ett gult sidenband kanske som kan knytas runt eller bakpå någonstans?

2009-02-03 @ 19:45:02
URL: http://storstadslantis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0