Tröttmössa

Jag va bjuden på fest idag, va urpeppad! Kände att det verkligen skulle bli kul. Nu ligger jag här i soffan och tycker synd om mig själv, jag är så trött och mår så dåligt. Och då vart jag glatt överraskad av mig själv att jag har ungefär, en miljard saker att göra imorgon. Minst alltså. Och då är ändå alla julklappar utom dom till Rickard inhandlade. Men det ordnar sig. Men antagligen inte innan julbordet imorgon. Och jag hoppas innerligt att jag får lön nu på måndag, annars blir jag deprimerad. På riktigt. Nu ska jag ta och glo klart på morden i midsomer och engagera mig i att sluta frysa. Sen är det sängen. Det är en fördel om jag är lite mer vaken än Rickard imorgon som är ute och jobbar natt nu. Två sovande gäster på julbord kanske inte är uppskattat!

Kommentarer
Postat av: Kevins mamma

Haha, verkligen ;)

Därför han blev ögongodiset för dagen!

Allt bra?

2009-12-18 @ 22:41:32
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0