Tänk att det snöar!

Ja, precis som det gjort hela tiden de sista veckorna. Och jag älskar det, kanske inte just nu. För jag ska överraska min lilla make med att skotta gårn tills han kommer hem. Jag tänkte att jag skulle spara lite på hans rygg nu när han börjar bli till åren. Haha, shiet, ibland är jag bra rolig! Dessutom älskar ju mina små änglar att leka i snön, så då kan jag slå två flugor med snöskyffeln! Csi NY va råbra idag. Helt fantastiskt avsnitt, och Law & Order med. I love kriminal serier! Nej, på med storstövlarna som en duktig bondfru nu och ut i snöyran! Imorgon ska jag åka till stora staden Hedemora och gå på date, mihi det ska bli så misigt!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja men visst är de så :) Gud så härligt! :) Jo våran var bra den å :)

2009-12-28 @ 22:24:05
URL: http://sstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0