Snörvel, på riktigt!

Herredug, hur kan jag ha så mycket snor i näsan? Jag som älskar julen tycker att det är sjukt orättvist att jag blvivit sjuk nu! Så, kom och gör mig frisk! Min stora julhemlighet vart klar igår, efter många fula ord och lite skäll på Madde så vart jag badabom klar. Nu ska vi göra om lite i hallen, en byrå ska dit och sen ska vi hänga undan alla jobbkläder, vi har ju ingen användning för dom nu när vi är lediga, och speciellt inte när hela våran enorma hall är full av dom! SSAB kan skicka ut grejer dom.. Kanske skulle klä på sig också, innan vi ska till Rickards pappa och hjälpa till. Ewerts allservice, det är vi de. Sen måste jag tacka för snälla kommentarer och fråga hur Luckeboi kunde veta att jag bott i Hedemora? Hitta.se kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0