Säger upp mig

Ja, för idag iaf. Mina sista krafter tog slut av att köra hem från Zanna. Men de va gott där. Nu ska jag se Remington Steel och ägna kvällen åt min älskade tv-apparat. Jag tror det är någon raring som har smittat mig med en härlig förkylning, och den ska ha stryk! Men, så ni vet allihop, så är det alldeles strax jul, mihihihihi. Och det ser jag såååå fram emot. Lite lön på de här så vore jag ännu gladare, klappen åt Rickarden måste ju köpas! Jag hoppas han blir nöjd, mitt hjärta, men det tror jag. Och annars får jag helt enkelt köra med standard presenten : Ett snöre runt midjan och resten av Isan á naturell. Den brukar han uppskatta! Ho ho ho, i år finns det många snäll barn i min familj som vill ha massa paket, bara så ni vet liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0