Julklappar!

Nu så ska vi upp till stora staden och köpa de sista klapparna. Det fattas till syskonen och föräldrarna, alltså i princip alla. Haha. Inatt så sov jag som en stock, så fantastiskt skönt att få sova en hel natt. Första gången på mycket länge. Jag börjar bli sugen på något att äta men tror inte det är någon idé att äta innan Blänge, jag har ju en man som nästan garanterat vill äta direkt vi kommer dit. Jehovas plingade på och väckte oss idag, dom brukar komma hit. Men nu på sistone så tror jag att frekvensen har ökat. Dom är här JÄMT. Och tanten är så liten och söt så jag vill inte slänga igen dörren på dom heller. Vi tar deras broschyrer, säger att dom ska ha det bra och går in igen. Sen vill jag tillägga att 7 himlen på 5an är nog ett av de roligaste,. larvigaste programmen som finns!

Kommentarer
Postat av: Kevins mamma

Hoppas att du hittar alla julklapparna du behöver.

Och även att du får en trevlig helg :)

2009-12-18 @ 13:11:01
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0