Hyllas den som hyllas bör

Och idag så bör jag hylla mina underbara vänner. Fia, Ida, Tea, Madde och Jessica som är dom jag hittills har haft att göra med idag. Ni är fantastiska, ni är underbara och jag älskar er! Idag hade kunant vara en lika pissig dag som det varit de 7 åren innan. Men idag har varit en fantastisk dag hitills, för jag har er! Jag har köpt en ursnygg klänning, en torktumlare, 4 spotlampor och en förpackning med kaffekapslar, fikat urgott kaffe och talat och talat. Gudars skymning vilken härlig dag! Nu ska jag bara vänta på att min älskade make som jag inte alls uppskattat som han förtjänar de sista dagarna och visa nya klänningen och ta hand om honom. Klia honom på ryggen och pussa på honom. För han är det bästa som finns! Jag har dessutom beställt klipptid, så jäklarns vad roligt det ska bli med nåt nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0