GodMorgon!

Såhär tidigt har jag då aldrig vart uppe och skrivit förut, duktig klapp på mig! Eller, så himla duktigt att inte kunna somna om efter att Rickard åkt till jobbet kanske det inte är, men iallafall. Nu har jag ju hela dagen på mig att göra ingenting, när hundarna vaknar vill väl dom ha mat, men annars så behöver jag mest elda. Och skotta av gården när herrn i huset kommer hem, men han får nog skotta mest han. Haha, han kan ju få låna min nya snöskyffel jag fick i julklapp. Han fick en kapselkaffebryggare som han önskat, ett backgammon, som han önskade och sen så stickade jag ett par vantar åt honom. Nu kom Hubert-katten och hoppade upp i soffan, la sig på rygg och ramlade i golvet, ska inte katter vara smidiga djur? Åter till julklapparna efter min lilla parantes, jag fick en snöskyffel jag önskat och 4 muminmuggar jag samlar på. Så vi vart nöjda, sen fick vi massa presentkort på elkedjan som vi önskat och massa mer bra saker. Som sagt, vi är nöjda, mycket nöjda tillochmed. Imorgon ska vi nog ta oss mot det stora H:et och köpa våran efterlängtade torktumlare, my precious. Gudars vad jag är glad över att ha fått ihop pengar till den! Nu ska jag engagera mig lite i Kung Fu panda som går på tvn, verkar lite sådär bra. Men annars får jag väl offra mig och zappa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0