Dagen Bröllop

Idag händer det, allt vi har planerat för i ett halvår och kämpade för igår, händer idag! Det är en sån sjuk känsla att den inte går att beskriva, allt känns så vansinnigt stort och härligt och jag är så vansinnigt nervös. Isan har för första gången i världshistorien fått scensckräck! Jag har sovit ungefär 3 timmar, men jag skulle inte kunna sova en minut till tror jag. Nu måste jag vänta massa timmar idag, och vänta är inte min kopp te. Madde Ida och Elin sov här inatt, det var hur mysigt som helst att ha någon här och tala. Fast det vart väääldans sent för mig och Ida som höll fortet efter att dom andra somnat. Nu väntar jag på varmvatten och sen ska jag kasta mig igenom duschen för vid 9 kommer Frida och fixar håret på mig. Jag har lite svårt att förstå att det är idag jag ska gifta mig. Oh my god! Jag, Isa Viola Antonia Petterson kommer gifta mig innan jag fyller 22 år, det var då ingen högoddsare som Madde uttryckte sig. Som sagt, jag spyr lite ord, för jag är så fruktansvört nervös!

Kommentarer
Postat av: Ida

Så himlarns häftigt asså! Slår vad om att du kommer se ut som en prinsessa! skickar ner lite sol till er Stor megabamsegrattiskram!

2009-08-07 @ 09:29:06
URL: http://trolltoka.blogg.se/
Postat av: Veronica

sv; tack! och grattis till er också fru ewert ;) hoppas ni har en kanon dag! Vill se massa kort sen :)

2009-08-07 @ 15:16:05
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: Hanna U

GRATTIS ISA! :D

Så roligt för er!

Hoppas ni får ett långt och lyckligt liv med varandra! Ta hand om dig!

Kramar!

2009-08-08 @ 09:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0