Veterinären

Just nu sitter jag och panikringer till veterinären, jag va ju dum när jag bokade tid för återbesöket och tänkte inte på att jag har bytt dag att jobba eftersom jag ska på de där jädrans cellprovet.
Jag hoppa verkligen att det går bra den här gången när dom ringde sist och berättade att jag har cancerartade cell förändringar kändes inte livet superkul. men nu är det nya tag, och Lillemors tumör går faktiskt först.

Igår var vi hos Erika och Christer, träffade iunderbara lilla flora och tog massa fina kort på dom allihop, jag är väl ingen Patrik Persson direkt, men med en bra kamera så duger dom=).
Vi skulle egentligen dit, ta en kopp kaffe och dra hem, men massa grillat, en kakburk och en hög polenta senare satt vi med Riket spelet och popcorn. Mycket väl valda spenderade timmar, även om det vart sent för lilla hjärtat.
Idag ska vi upp och köpa tänklänningarna, en har jag kollat in ett par sjukt snygga byxor.
Men först, elda så de blir lite värme, 16 grader är inte alltför mycket att skryta med.

Kommentarer
Postat av: micaela

men cellförändringar betyder väl inte cancer? dom kan väl tom försvinna va sej själv :)

2009-04-24 @ 13:34:26
URL: http://msquinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0