Johodu

Åh, jag älskar att gräla! Speciellt om helt onödiga småsaker som att man är rädd om varandra. Sen älskar jag också att Lillemor rullar sig så hennes rumpsår blöder och att vi inte kommer kunna ta stygnen rätt dag. Jag älskar det mesta.
För er som är alldeles för hjärnslöa vill jag bara berätta att jag var ironisk.

Men nu tänkte jag muntra upp er med dagens 3, ligga, gifta döda.
Idag vill jag Ligga med den fina klänningen jag till mig själv.
Jag vill Döda bakterierna i Lillemors sår
Och jag vill som vanligt Gifta mig med världens bästa Rickard!
Sen måste jag tillägga att jag avskyr när folk läser över axeln på mig. Dom går under samma som bakterier på Lillemor.

Kommentarer
Postat av: micaela

haha en blandning av gus och tårdan? då skulle världen gå under! och vara täckt med bitmärken! :)

2009-04-19 @ 20:59:35
URL: http://msquinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0